B939 Sub Holding S.P.A., Milano, Succursale di Mendrisio
ActiveUID / VAT
CHE-116.343.819 MWST
Commercial Register Number
CH-501-9014926-7
Seat
Mendrisio
Purpose
La pianificazione strategica e direzionale, la valorizzazione di brand, marchi e licenze, lo studio e la progettazione di programmi di sviluppo commerciale e di marketing, l'identificazione e l'apertura di nuovi canali distributivi, la ricerca e la contrattazione di location per lo sviluppo dei retail del gruppo o di terzi, l'implementazione di progetti per la vendita a distanza, anche su piattaforma internet. L'attività di consulenza e resa di servizi relativamente a tutte le aree sopraindicate.
Management
AI-generated contentJoin Our Beta Program
We are actively developing the platform. Sign up for beta access to get exclusive early access to new features.
Publications
06/18/2025
05/23/2025
06/16/2021
07/10/2018
09/09/2016
05/24/2016
03/14/2016
Frequently Asked Questions
What is the legal status of B939 Sub Holding S.P.A., Milano, Succursale di Mendrisio?
B939 Sub Holding S.P.A., Milano, Succursale di Mendrisio is Active in the Swiss Commercial Register.
What is the UID (VAT) number of B939 Sub Holding S.P.A., Milano, Succursale di Mendrisio?
The UID (VAT) number of B939 Sub Holding S.P.A., Milano, Succursale di Mendrisio is CHE-116.343.819.
Where is B939 Sub Holding S.P.A., Milano, Succursale di Mendrisio located?
B939 Sub Holding S.P.A., Milano, Succursale di Mendrisio is located in Mendrisio with its registered address at Via Maria Ghioldi-Schweizer n. 1, 6850 Mendrisio.
What is the legal form of B939 Sub Holding S.P.A., Milano, Succursale di Mendrisio?
B939 Sub Holding S.P.A., Milano, Succursale di Mendrisio is registered as a Foreign branch (FB) in Switzerland.
What is the purpose of B939 Sub Holding S.P.A., Milano, Succursale di Mendrisio?
La pianificazione strategica e direzionale, la valorizzazione di brand, marchi e licenze, lo studio e la progettazione di programmi di sviluppo commerciale e di marketing, l'identificazione e l'apertura di nuovi canali distributivi, la ricerca e la contrattazione di location per lo sviluppo dei retail del gruppo o di terzi, l'implementazione di progetti per la vendita a distanza, anche su piattaforma internet. L'attività di consulenza e resa di servizi relativamente a tutte le aree sopraindicate.