Kitija Rubike - Brand & Creative Strategy

Active

Adresse

Montanastrasse 2, 6052 Hergiswil NW

Forme juridique

Entreprise individuelle (EI)

IDE / TVA

CHE-266.959.319 MWST

Numéro du registre du commerce

CH-150-1478682-9

Siège

Hergiswil (NW)

But

Erbringung von Dienstleistungen im Bereich Marketing, insbesondere die Entwicklung einer umfassenden Marken-, Inhalts- und Kreativstrategie sowie Produktionsmanagement.

Management

AI-generated content
Découvrez les réseaux d'entreprises et les connexions entre administrateurs

Rejoignez Notre Programme Bêta

Nous développons activement la plateforme. Inscrivez-vous pour un accès bêta et bénéficiez d'un accès exclusif anticipé aux nouvelles fonctionnalités.

Publications

30.01.2025

0, 0
Kitija Rubike - Brand & Creative Strategy, in Hergiswil (NW), CHE-266.959.319, Montanastrasse 2, 6052 Hergiswil NW, Einzelunternehmen (Neueintragung).
Zweck:
Erbringung von Dienstleistungen im Bereich Marketing, insbesondere die Entwicklung einer umfassenden Marken-, Inhalts- und Kreativstrategie sowie Produktionsmanagement.
Eingetragene Personen:
Rubike, Kitija, lettische Staatsangehörige, in Hergiswil (NW), Inhaberin, mit Einzelunterschrift;

Frequently Asked Questions

What is the legal status of Kitija Rubike - Brand & Creative Strategy?

Kitija Rubike - Brand & Creative Strategy is Active in the Swiss Commercial Register.

What is the UID (VAT) number of Kitija Rubike - Brand & Creative Strategy?

The UID (VAT) number of Kitija Rubike - Brand & Creative Strategy is CHE-266.959.319.

Where is Kitija Rubike - Brand & Creative Strategy located?

Kitija Rubike - Brand & Creative Strategy is located in Hergiswil (NW) with its registered address at Montanastrasse 2, 6052 Hergiswil NW.

What is the legal form of Kitija Rubike - Brand & Creative Strategy?

Kitija Rubike - Brand & Creative Strategy is registered as a Entreprise individuelle (EI) in Switzerland.

What is the purpose of Kitija Rubike - Brand & Creative Strategy?

Erbringung von Dienstleistungen im Bereich Marketing, insbesondere die Entwicklung einer umfassenden Marken-, Inhalts- und Kreativstrategie sowie Produktionsmanagement.