R K T R. Koller Treuhand

Active

Address

c/o Roger Koller, Riedweg 7, 8600 Dübendorf

Legal Form

Sole proprietorship (SP)

UID / VAT

CHE-105.553.382 MWST

Commercial Register Number

CH-020-1019390-5

Seat

Dübendorf

Purpose

Erbringung von Dienstleistungen im Treuhandbereich, insbesondere Übernahme von Steuerberatung, Buchhaltung, Verwaltungs- und Revisionsmandaten, Verwaltung und Vermittlung von Liegenschaften und Grundstücken, Inkasso, Schuldensanierung, Firmengründung sowie Beratung in sämtlichen Finanz-, Versicherungs- und Unternehmensfragen. Einschliesslich Beratung und Vermittlung für Büronetzwerklösungen und Arbeitsprozessoptimierung.

Management

AI-generated content
Discover company networks and board member connections

Join Our Beta Program

We are actively developing the platform. Sign up for beta access to get exclusive early access to new features.

Publications

10/16/2023

0, 0
R K T R Koller Treuhand in Zürich CHE-105 553 382 Einzelunternehmen (SHAB Nr 120 vom 24 06 2021 Publ 1005226860) Sitz neu Dübendorf Domizil neu c/o Roger Koller Riedweg 7 8600 Dübendorf

06/24/2021

0, 0
R K T R Koller Treuhand in Volketswil CHE-105 553 382 Einzelunternehmen (SHAB Nr 218 vom 09 11 2011 S 0 Publ 6409722) Sitz neu Zürich Domizil neu Franklinstrasse 21 8050 Zürich

Frequently Asked Questions

What is the legal status of R K T R. Koller Treuhand?

R K T R. Koller Treuhand is Active in the Swiss Commercial Register.

What is the UID (VAT) number of R K T R. Koller Treuhand?

The UID (VAT) number of R K T R. Koller Treuhand is CHE-105.553.382.

Where is R K T R. Koller Treuhand located?

R K T R. Koller Treuhand is located in Dübendorf with its registered address at c/o Roger Koller, Riedweg 7, 8600 Dübendorf.

What is the legal form of R K T R. Koller Treuhand?

R K T R. Koller Treuhand is registered as a Sole proprietorship (SP) in Switzerland.

What is the purpose of R K T R. Koller Treuhand?

Erbringung von Dienstleistungen im Treuhandbereich, insbesondere Übernahme von Steuerberatung, Buchhaltung, Verwaltungs- und Revisionsmandaten, Verwaltung und Vermittlung von Liegenschaften und Grundstücken, Inkasso, Schuldensanierung, Firmengründung sowie Beratung in sämtlichen Finanz-, Versicherungs- und Unternehmensfragen. Einschliesslich Beratung und Vermittlung für Büronetzwerklösungen und Arbeitsprozessoptimierung.