Pascal Blank Consulting

Attiva

Indirizzo

Strickereistrasse 10, 4663 Aarburg

Forma giuridica

Ditta individuale (IPI)

IDI / IVA

CHE-301.235.139 MWST

Numero del registro di commercio

CH-400-1611543-8

Sede

Aarburg

Scopo

Beratung von Firmen in Marketingangelegenheiten und Unterstützung bei der Durchführung und Planung von Werbekampagnen und anderen Marketingmassnahmen sowie Beratung von Firmen beim Einsatz von Künstlicher Intelligenz für Marketingaktivitäten.

Management

AI-generated content
Scopri le reti aziendali e le connessioni tra amministratori

Unisciti al Nostro Programma Beta

Stiamo sviluppando attivamente la piattaforma. Iscriviti per l'accesso beta e ottieni accesso esclusivo in anteprima alle nuove funzionalità.

Pubblicazioni

29/08/2024

0, 0
Pascal Blank Consulting, in Aarburg, CHE-301.235.139, Strickereistrasse 10, 4663 Aarburg, Einzelunternehmen (Neueintragung).
Zweck:
Beratung von Firmen in Marketingangelegenheiten und Unterstützung bei der Durchführung und Planung von Werbekampagnen und anderen Marketingmassnahmen sowie Beratung von Firmen beim Einsatz von Künstlicher Intelligenz für Marketingaktivitäten.
Eingetragene Personen:
Blank, Pascal, deutscher Staatsangehöriger, in Aarburg, Inhaber, mit Einzelunterschrift;

Frequently Asked Questions

What is the legal status of Pascal Blank Consulting?

Pascal Blank Consulting is Attiva in the Swiss Commercial Register.

What is the UID (VAT) number of Pascal Blank Consulting?

The UID (VAT) number of Pascal Blank Consulting is CHE-301.235.139.

Where is Pascal Blank Consulting located?

Pascal Blank Consulting is located in Aarburg with its registered address at Strickereistrasse 10, 4663 Aarburg.

What is the legal form of Pascal Blank Consulting?

Pascal Blank Consulting is registered as a Ditta individuale (IPI) in Switzerland.

What is the purpose of Pascal Blank Consulting?

Beratung von Firmen in Marketingangelegenheiten und Unterstützung bei der Durchführung und Planung von Werbekampagnen und anderen Marketingmassnahmen sowie Beratung von Firmen beim Einsatz von Künstlicher Intelligenz für Marketingaktivitäten.