Organic Ventures, Borges e Silva Ferrás
AttivaIDI / IVA
CHE-167.357.022 MWST
Numero del registro di commercio
CH-217-3580298-7
Sede
Romont (FR)
Scopo
Offres de services de marketing dès l'analyse de marché jusqu'à la construction et l'implémentation d'une stratégie adaptée. Expertise dans le domaine des finances décentralisées, master Twitter management, création gestion des réseaux sociaux (Twitter, Instagram, Tiktok, Facebook). Construction de communautés en ligne, gestion de campagnes publicitaires ciblées sur différents formats. Coaching individuel et personnalisé, création d'image et de marque.
Management
AI-generated contentUnisciti al Nostro Programma Beta
Stiamo sviluppando attivamente la piattaforma. Iscriviti per l'accesso beta e ottieni accesso esclusivo in anteprima alle nuove funzionalità.
Pubblicazioni
07/04/2022
Frequently Asked Questions
What is the legal status of Organic Ventures, Borges e Silva Ferrás?
Organic Ventures, Borges e Silva Ferrás is Attiva in the Swiss Commercial Register.
What is the UID (VAT) number of Organic Ventures, Borges e Silva Ferrás?
The UID (VAT) number of Organic Ventures, Borges e Silva Ferrás is CHE-167.357.022.
Where is Organic Ventures, Borges e Silva Ferrás located?
Organic Ventures, Borges e Silva Ferrás is located in Romont (FR) with its registered address at Route du Pré de la Grange 47, 1680 Romont FR.
What is the legal form of Organic Ventures, Borges e Silva Ferrás?
Organic Ventures, Borges e Silva Ferrás is registered as a Ditta individuale (IPI) in Switzerland.
What is the purpose of Organic Ventures, Borges e Silva Ferrás?
Offres de services de marketing dès l'analyse de marché jusqu'à la construction et l'implémentation d'une stratégie adaptée. Expertise dans le domaine des finances décentralisées, master Twitter management, création gestion des réseaux sociaux (Twitter, Instagram, Tiktok, Facebook). Construction de communautés en ligne, gestion de campagnes publicitaires ciblées sur différents formats. Coaching individuel et personnalisé, création d'image et de marque.