ITEN FINANCE Treuhand

Attiva

Indirizzo

Dorfstrasse 38, 6340 Baar

Forma giuridica

Ditta individuale (IPI)

IDI / IVA

CHE-153.721.624 MWST

Numero del registro di commercio

CH-170-1011291-5

Sede

Baar

Scopo

Erbringung sämtlicher Dienstleistungen der Treuhand- und Beratungsbranche, Buchführungen, Revisionen, Steuer-, Betriebs- und Unternehmungsberatung, Gesellschaftsgründungen und -liquidationen, Geschäftsführungen, Verwaltungen und Sekretariatsleistungen.

Management

AI-generated content
Scopri le reti aziendali e le connessioni tra amministratori

Unisciti al Nostro Programma Beta

Stiamo sviluppando attivamente la piattaforma. Iscriviti per l'accesso beta e ottieni accesso esclusivo in anteprima alle nuove funzionalità.

Pubblicazioni

08/07/2022

0, 0
ITEN FINANCE Treuhand, in Baar, CHE-153.721.624, Dorfstrasse 38, 6340 Baar, Einzelunternehmen (Neueintragung).
Zweck:
Erbringung sämtlicher Dienstleistungen der Treuhand- und Beratungsbranche, Buchführungen, Revisionen, Steuer-, Betriebs- und Unternehmungsberatung, Gesellschaftsgründungen und -liquidationen, Geschäftsführungen, Verwaltungen und Sekretariatsleistungen.
Eingetragene Personen:
Iten, Matthias, von Unterägeri, in Zug, Inhaber, mit Einzelunterschrift;

Frequently Asked Questions

What is the legal status of ITEN FINANCE Treuhand?

ITEN FINANCE Treuhand is Attiva in the Swiss Commercial Register.

What is the UID (VAT) number of ITEN FINANCE Treuhand?

The UID (VAT) number of ITEN FINANCE Treuhand is CHE-153.721.624.

Where is ITEN FINANCE Treuhand located?

ITEN FINANCE Treuhand is located in Baar with its registered address at Dorfstrasse 38, 6340 Baar.

What is the legal form of ITEN FINANCE Treuhand?

ITEN FINANCE Treuhand is registered as a Ditta individuale (IPI) in Switzerland.

What is the purpose of ITEN FINANCE Treuhand?

Erbringung sämtlicher Dienstleistungen der Treuhand- und Beratungsbranche, Buchführungen, Revisionen, Steuer-, Betriebs- und Unternehmungsberatung, Gesellschaftsgründungen und -liquidationen, Geschäftsführungen, Verwaltungen und Sekretariatsleistungen.