Giampiero MARGHELLA Business Consultant

Attiva

Indirizzo

c/o Fidinam SA, Via Maggio 1, 6900 Lugano

Forma giuridica

Ditta individuale (IPI)

IDI / IVA

CHE-109.937.149 MWST

Numero del registro di commercio

CH-514-1026898-3

Sede

Lugano

Scopo

Consulenza aziendale. Organizzazione aziendale, amministrazione, finanza, controllo, pianificazione, corporate governance, corporate finance. M&A - R&T - interim management.

Management

AI-generated content
Scopri le reti aziendali e le connessioni tra amministratori

Unisciti al Nostro Programma Beta

Stiamo sviluppando attivamente la piattaforma. Iscriviti per l'accesso beta e ottieni accesso esclusivo in anteprima alle nuove funzionalità.

Pubblicazioni

06/06/2024

0, 0
Giampiero Marghella in Lugano CHE-109 937 149 impresa individuale (Nr FUSC 14 del 23 01 2003 p 14 Pubbl 827276) Nuova ditta Giampiero MARGHELLA Business Consultant Nuovo recapito c/o Fidinam SA Via Maggio 1 6900 Lugano Nuovo scopo Consulenza aziendale Organizzazione aziendale amministrazione finanza controllo pianificazione corporate governance corporate finance M& A - R& T - interim management

Frequently Asked Questions

What is the legal status of Giampiero MARGHELLA Business Consultant?

Giampiero MARGHELLA Business Consultant is Attiva in the Swiss Commercial Register.

What is the UID (VAT) number of Giampiero MARGHELLA Business Consultant?

The UID (VAT) number of Giampiero MARGHELLA Business Consultant is CHE-109.937.149.

Where is Giampiero MARGHELLA Business Consultant located?

Giampiero MARGHELLA Business Consultant is located in Lugano with its registered address at c/o Fidinam SA, Via Maggio 1, 6900 Lugano.

What is the legal form of Giampiero MARGHELLA Business Consultant?

Giampiero MARGHELLA Business Consultant is registered as a Ditta individuale (IPI) in Switzerland.

What is the purpose of Giampiero MARGHELLA Business Consultant?

Consulenza aziendale. Organizzazione aziendale, amministrazione, finanza, controllo, pianificazione, corporate governance, corporate finance. M&A - R&T - interim management.