Ambrosone HR-Consulting

Attiva

Indirizzo

Rikonerstrasse 52, 8307 Effretikon

Forma giuridica

Ditta individuale (IPI)

IDI / IVA

CHE-325.645.887 MWST

Numero del registro di commercio

CH-020-1099235-9

Sede

Illnau-Effretikon

Rikonerstrasse 52, 8307 Effretikon

Scopo

Das Unternehmen bezweckt die Erbringung umfassender Beratungsdienstleistungen im Bereich Rekrutierung, Employer Branding und Personalwesen.

Management

AI-generated content
Scopri le reti aziendali e le connessioni tra amministratori

Unisciti al Nostro Programma Beta

Stiamo sviluppando attivamente la piattaforma. Iscriviti per l'accesso beta e ottieni accesso esclusivo in anteprima alle nuove funzionalità.

Pubblicazioni

06/08/2025

0, 0
Ambrosone HR-Consulting in Winterthur CHE-325 645 887 Einzelunternehmen (SHAB Nr 158 vom 16 08 2024 Publ 1006107736) Sitz neu Illnau-Effretikon Domizil neu Rikonerstrasse 52 8307 Effretikon

16/08/2024

0, 0
Ambrosone HR-Consulting, in Winterthur, CHE-325.645.887, Archplatz 2, 8400 Winterthur, Einzelunternehmen (Neueintragung).
Zweck:
Das Unternehmen bezweckt die Erbringung umfassender Beratungsdienstleistungen im Bereich Rekrutierung, Employer Branding und Personalwesen.
Eingetragene Personen:
Ambrosone, Fabio, italienischer Staatsangehöriger, in Brütten, Inhaber, mit Einzelunterschrift;

Frequently Asked Questions

What is the legal status of Ambrosone HR-Consulting?

Ambrosone HR-Consulting is Attiva in the Swiss Commercial Register.

What is the UID (VAT) number of Ambrosone HR-Consulting?

The UID (VAT) number of Ambrosone HR-Consulting is CHE-325.645.887.

Where is Ambrosone HR-Consulting located?

Ambrosone HR-Consulting is located in Illnau-Effretikon with its registered address at Rikonerstrasse 52, 8307 Effretikon.

What is the legal form of Ambrosone HR-Consulting?

Ambrosone HR-Consulting is registered as a Ditta individuale (IPI) in Switzerland.

What is the purpose of Ambrosone HR-Consulting?

Das Unternehmen bezweckt die Erbringung umfassender Beratungsdienstleistungen im Bereich Rekrutierung, Employer Branding und Personalwesen.