TAG Consulting di Christian Fini

Active

Adresse

Via Vignascia 6A, 6929 Gravesano

Forme juridique

Entreprise individuelle (EI)

IDE / TVA

CHE-476.053.203 MWST

Numéro du registre du commerce

CH-501-1021340-7

Siège

Gravesano

But

Consulenze strategiche in comunicazione istituzionale, analisi maturità digitale di aziende, elaborazione di strategie digitali, organizzazione di corsi di formazione media, gestione project management, valorizzazione della corporate reputation.

Management

AI-generated content
Découvrez les réseaux d'entreprises et les connexions entre administrateurs

Rejoignez Notre Programme Bêta

Nous développons activement la plateforme. Inscrivez-vous pour un accès bêta et bénéficiez d'un accès exclusif anticipé aux nouvelles fonctionnalités.

Publications

01.04.2021

0, 0
TAG Consulting di Christian Fini, in Gravesano, CHE-476.053.203, Via Vignascia 6A, 6929 Gravesano, impresa individuale (Nuova iscrizione).
Scopo:
Consulenze strategiche in comunicazione istituzionale, analisi maturità digitale di aziende, elaborazione di strategie digitali, organizzazione di corsi di formazione media, gestione project management, valorizzazione della corporate reputation.
Persone iscritte:
Fini, Christian, da Sant'Antonino, in Gravesano, titolare, con firma individuale;

Frequently Asked Questions

What is the legal status of TAG Consulting di Christian Fini?

TAG Consulting di Christian Fini is Active in the Swiss Commercial Register.

What is the UID (VAT) number of TAG Consulting di Christian Fini?

The UID (VAT) number of TAG Consulting di Christian Fini is CHE-476.053.203.

Where is TAG Consulting di Christian Fini located?

TAG Consulting di Christian Fini is located in Gravesano with its registered address at Via Vignascia 6A, 6929 Gravesano.

What is the legal form of TAG Consulting di Christian Fini?

TAG Consulting di Christian Fini is registered as a Entreprise individuelle (EI) in Switzerland.

What is the purpose of TAG Consulting di Christian Fini?

Consulenze strategiche in comunicazione istituzionale, analisi maturità digitale di aziende, elaborazione di strategie digitali, organizzazione di corsi di formazione media, gestione project management, valorizzazione della corporate reputation.