Galvankar Consulting

Active

Adresse

Buonaserstrasse 28b, 6343 Rotkreuz

Forme juridique

Entreprise individuelle (EI)

IDE / TVA

CHE-303.254.136 MWST

Numéro du registre du commerce

CH-170-1011997-2

Siège

Risch

Buonaserstrasse 28b, 6343 Rotkreuz

But

Zweck des Einzelunternehmens ist die Unterstützung, die Beratung und die Weiterentwicklung anderer Unternehmen im strategischen, vertrieblichen, marketingtechnischen und operativen Bereich sowie die Durchführung aller damit zusammenhängenden Tätigkeiten.

Management

AI-generated content
Découvrez les réseaux d'entreprises et les connexions entre administrateurs

Rejoignez Notre Programme Bêta

Nous développons activement la plateforme. Inscrivez-vous pour un accès bêta et bénéficiez d'un accès exclusif anticipé aux nouvelles fonctionnalités.

Publications

27.05.2024

0, 0
Galvankar Consulting, in Risch, CHE-303.254.136, Buonaserstrasse 28b, 6343 Rotkreuz, Einzelunternehmen (Neueintragung).
Zweck:
Zweck des Einzelunternehmens ist die Unterstützung, die Beratung und die Weiterentwicklung anderer Unternehmen im strategischen, vertrieblichen, marketingtechnischen und operativen Bereich sowie die Durchführung aller damit zusammenhängenden Tätigkeiten.
Eingetragene Personen:
Galvankar, Mosami, indische Staatsangehörige, in Risch, Inhaberin, mit Einzelunterschrift;

Frequently Asked Questions

What is the legal status of Galvankar Consulting?

Galvankar Consulting is Active in the Swiss Commercial Register.

What is the UID (VAT) number of Galvankar Consulting?

The UID (VAT) number of Galvankar Consulting is CHE-303.254.136.

Where is Galvankar Consulting located?

Galvankar Consulting is located in Risch with its registered address at Buonaserstrasse 28b, 6343 Rotkreuz.

What is the legal form of Galvankar Consulting?

Galvankar Consulting is registered as a Entreprise individuelle (EI) in Switzerland.

What is the purpose of Galvankar Consulting?

Zweck des Einzelunternehmens ist die Unterstützung, die Beratung und die Weiterentwicklung anderer Unternehmen im strategischen, vertrieblichen, marketingtechnischen und operativen Bereich sowie die Durchführung aller damit zusammenhängenden Tätigkeiten.