Beirat des Schweizer Branchenführers im Internet

Active

Adresse

Praz-Rond, 1785 Cressier FR

Forme juridique

Association (Asso)

IDE / TVA

CHE-101.034.692 MWST

Numéro du registre du commerce

CH-217-0560013-0

Siège

Cressier (FR)

But

der Verein bezweckt in erster Linie die Interessen der Franchisenehmer des Schweizer Branchenführers im Internet, gegen aussen und innen zu vertreten; b) er bezweckt etwelche Streitigkeiten unter den Franchisenehmern zu schlichten; c) er bezweckt zusammen mit der Geschäftsleitung über den geäuffneten Fond für Fernsehwerbung und überregionale Werbung zu bestimmen.

Management

AI-generated content
Découvrez les réseaux d'entreprises et les connexions entre administrateurs

Rejoignez Notre Programme Bêta

Nous développons activement la plateforme. Inscrivez-vous pour un accès bêta et bénéficiez d'un accès exclusif anticipé aux nouvelles fonctionnalités.

Frequently Asked Questions

What is the legal status of Beirat des Schweizer Branchenführers im Internet?

Beirat des Schweizer Branchenführers im Internet is Active in the Swiss Commercial Register.

What is the UID (VAT) number of Beirat des Schweizer Branchenführers im Internet?

The UID (VAT) number of Beirat des Schweizer Branchenführers im Internet is CHE-101.034.692.

Where is Beirat des Schweizer Branchenführers im Internet located?

Beirat des Schweizer Branchenführers im Internet is located in Cressier (FR) with its registered address at Praz-Rond, 1785 Cressier FR.

What is the legal form of Beirat des Schweizer Branchenführers im Internet?

Beirat des Schweizer Branchenführers im Internet is registered as a Association (Asso) in Switzerland.

What is the purpose of Beirat des Schweizer Branchenführers im Internet?

der Verein bezweckt in erster Linie die Interessen der Franchisenehmer des Schweizer Branchenführers im Internet, gegen aussen und innen zu vertreten; b) er bezweckt etwelche Streitigkeiten unter den Franchisenehmern zu schlichten; c) er bezweckt zusammen mit der Geschäftsleitung über den geäuffneten Fond für Fernsehwerbung und überregionale Werbung zu bestimmen.