BAM Consulting Dania Schaffhauser

Active

Address

Packerweg 8, 4852 Rothrist

Legal Form

Sole proprietorship (SP)

UID / VAT

CHE-415.077.663 MWST

Commercial Register Number

CH-400-1604574-1

Seat

Rothrist

Purpose

Beratungen und Dienstleistungen rund um Ordnung und Struktur insbesondere in den Bereichen Wohnen, Einrichten und Aufräumen, Organisation von Geschäftsarchiven sowie Neueinrichten und Neustrukturierungen von Wohn- und Geschäftsbereichen.

Management

AI-generated content
Discover company networks and board member connections

Join Our Beta Program

We are actively developing the platform. Sign up for beta access to get exclusive early access to new features.

Publications

10/01/2019

0, 0
BAM Consulting Dania Schaffhauser, in Rothrist, CHE-415.077.663, Packerweg 8, 4852 Rothrist, Einzelunternehmen (Neueintragung).
Zweck:
Beratungen und Dienstleistungen rund um Ordnung und Struktur insbesondere in den Bereichen Wohnen, Einrichten und Aufräumen, Organisation von Geschäftsarchiven sowie Neueinrichten und Neustrukturierungen von Wohn- und Geschäftsbereichen.
Eingetragene Personen:
Schaffhauser, Dania, genannt Danja, von Gossau (SG), in Rothrist, Inhaberin, mit Einzelunterschrift;

Frequently Asked Questions

What is the legal status of BAM Consulting Dania Schaffhauser?

BAM Consulting Dania Schaffhauser is Active in the Swiss Commercial Register.

What is the UID (VAT) number of BAM Consulting Dania Schaffhauser?

The UID (VAT) number of BAM Consulting Dania Schaffhauser is CHE-415.077.663.

Where is BAM Consulting Dania Schaffhauser located?

BAM Consulting Dania Schaffhauser is located in Rothrist with its registered address at Packerweg 8, 4852 Rothrist.

What is the legal form of BAM Consulting Dania Schaffhauser?

BAM Consulting Dania Schaffhauser is registered as a Sole proprietorship (SP) in Switzerland.

What is the purpose of BAM Consulting Dania Schaffhauser?

Beratungen und Dienstleistungen rund um Ordnung und Struktur insbesondere in den Bereichen Wohnen, Einrichten und Aufräumen, Organisation von Geschäftsarchiven sowie Neueinrichten und Neustrukturierungen von Wohn- und Geschäftsbereichen.