Scientific Communications Consulting, Bhirangi

Aktiv

Adresse

c/o Latika Bhirangi, Avenue Général Guisan 58 B, 1009 Pully

Rechtsform

Einzelunternehmen (EIU)

UID / MWST

CHE-242.458.297 MWST

Handelsregister-Nummer

CH-550-1153585-6

Sitz

Pully

c/o Latika Bhirangi, Avenue Général Guisan 58 B, 1009 Pully

Zweck

Écritures et conseils relatifs aux maladies, aux médicaments et à leur vente, ainsi que prestations dans les domaines de la communication et de la formation des docteurs sur les nouveaux médicaments, leur vente et sur les nouvelles maladies.

Management

AI-generated content
Entdecken Sie Firmennetzwerke und Verwaltungsratsverbindungen

Werden Sie Beta-Tester

Wir entwickeln die Plattform aktiv weiter. Melden Sie sich für den Beta-Zugang an, um exklusiven frühen Zugriff auf neue Funktionen zu erhalten.

Publikationen

09.09.2016

0, 0
Scientific Communications Consulting Bhirangi à Le Mont-sur-Lausanne CHE-242 458 297 (FOSC du 21 07 2014 p 0/1623969) Siège transféré à Pully Nouvelle adresse avenue Général Guisan 58 B c/o Latika Bhirangi 1009 Pully Bhirangi Latika est maintenant à Pully

Frequently Asked Questions

What is the legal status of Scientific Communications Consulting, Bhirangi?

Scientific Communications Consulting, Bhirangi is Aktiv in the Swiss Commercial Register.

What is the UID (VAT) number of Scientific Communications Consulting, Bhirangi?

The UID (VAT) number of Scientific Communications Consulting, Bhirangi is CHE-242.458.297.

Where is Scientific Communications Consulting, Bhirangi located?

Scientific Communications Consulting, Bhirangi is located in Pully with its registered address at c/o Latika Bhirangi, Avenue Général Guisan 58 B, 1009 Pully.

What is the legal form of Scientific Communications Consulting, Bhirangi?

Scientific Communications Consulting, Bhirangi is registered as a Einzelunternehmen (EIU) in Switzerland.

What is the purpose of Scientific Communications Consulting, Bhirangi?

Écritures et conseils relatifs aux maladies, aux médicaments et à leur vente, ainsi que prestations dans les domaines de la communication et de la formation des docteurs sur les nouveaux médicaments, leur vente et sur les nouvelles maladies.