BADAOUI, INTERNATIONAL HEALTH SERVICE

Aktiv

Adresse

Hagenholzstrasse 81a, 8050 Zürich

Rechtsform

Einzelunternehmen (EIU)

UID / MWST

CHE-333.242.729 MWST

Handelsregister-Nummer

CH-020-1078771-9

Sitz

Zürich

Zweck

Übermittlung und Betreuung ausländischer Patienten.

Management

AI-generated content
Entdecken Sie Firmennetzwerke und Verwaltungsratsverbindungen

Werden Sie Beta-Tester

Wir entwickeln die Plattform aktiv weiter. Melden Sie sich für den Beta-Zugang an, um exklusiven frühen Zugriff auf neue Funktionen zu erhalten.

Publikationen

18.01.2022

0, 0
BADAOUI INTERNATIONAL HEALTH SERVICE in Zürich CHE-333 242 729 Einzelunternehmen (SHAB Nr 131 vom 10 07 2019 Publ 1004671957) Domizil neu Hagenholzstrasse 81a 8050 Zürich

10.07.2019

0, 0
BADAOUI INTERNATIONAL HEALTH SERVICE in Zürich CHE-333 242 729 Einzelunternehmen (SHAB Nr 111 vom 12 06 2018 Publ 4282897) Domizil neu Hagenholzstrasse 83b 8050 Zürich

12.06.2018

0, 0
BADAOUI, INTERNATIONAL HEALTH SERVICE, in Zürich, CHE-333.242.729, Albertstrasse 6, 8005 Zürich, Einzelunternehmen (Neueintragung).
Zweck:
Übermittlung und Betreuung ausländischer Patienten.
Eingetragene Personen:
Badaoui, Rachida, deutsche Staatsangehörige, in Kirchzarten (DE), Inhaberin, mit Einzelunterschrift;

Frequently Asked Questions

What is the legal status of BADAOUI, INTERNATIONAL HEALTH SERVICE?

BADAOUI, INTERNATIONAL HEALTH SERVICE is Aktiv in the Swiss Commercial Register.

What is the UID (VAT) number of BADAOUI, INTERNATIONAL HEALTH SERVICE?

The UID (VAT) number of BADAOUI, INTERNATIONAL HEALTH SERVICE is CHE-333.242.729.

Where is BADAOUI, INTERNATIONAL HEALTH SERVICE located?

BADAOUI, INTERNATIONAL HEALTH SERVICE is located in Zürich with its registered address at Hagenholzstrasse 81a, 8050 Zürich.

What is the legal form of BADAOUI, INTERNATIONAL HEALTH SERVICE?

BADAOUI, INTERNATIONAL HEALTH SERVICE is registered as a Einzelunternehmen (EIU) in Switzerland.

What is the purpose of BADAOUI, INTERNATIONAL HEALTH SERVICE?

Übermittlung und Betreuung ausländischer Patienten.